Suntem o familie mare

Suntem o familie mare – educație incluzivă în instituțiile preșcolare

Coordonatorul proiectului
Organizația Istituto Comprensivo Don Roberto Angeli
Adresa Via Dudley 3 , 57121 Livorno , Toscana , IT
Website www.icdonangeli.livorno.org
Informații despre proiect
Cod de identificare 2021-1-IT02-KA210-SCH-000031370
Data începerii Dec 1, 2021
Data încheierii May 31, 2023
Grant – fonduri europene 60,000 EUR
Parteneri 2nd Kindergarten of Peania (EL) ,
OS Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem (SI) ,
Detska gradina „Dora Gabe” (BG) ,
Liceul Tehnologic Lechinta (RO) ,
Mezitli Anaokulu (TR)
Tematici Pedagogie și didactică;
Educație timpurie ;
Incluziune, promovarea egalității și non- discriminării.

Sumarul proiectului

Obiective
În primul rând, proiectul a fost creat pentru ca profesorii să își îmbunătățească cunoștințele și să realizeze schimburi de experiență în domeniul educației incluzive pentru a-și adapta procesul de predare în vederea integrării tuturor preșcolarilor, indiferent de diferențele dintre ei. În acest fel, dorim crearea unui mediu educațional incluziv în beneficiul copiilor și părinților și creșterea nivelului de învățare și participare al tuturor elevilor, în special celor cu nevoi speciale.

Activități
1. Activități la clasă, specifice copiilor cu nevoi speciale
2. Patru evenimente de formare a profesorilor divizate în patru module, având următoarele teme: Principii cheie în educația incluzivă; Structura curriculară și programare; Strategii eficiente de predare/ învățare pentru susținerea tuturor copiilor; Monitorizarea incluziunii copiilor.
3. Pregătirea și distribuirea unui manual al profesorului pentru educația incluzivă în instituțiile de învățământ preșcolare
4. Activități de diseminare.

Impact
Rezultatul tangibil al proiectului va fi manualul profesorului pentru educație incluzivă în instituțiile de învățământ preșcolare. În urma acestui proiect, profesorii noștri vor fi mai bine echipați cu instrumente educative inovative, iar copiii vor învăța într-un climat adevcat propriilor nevoi, unde se vor simți egali și nediscriminați. În ceea ce privește școlile partenere, vor fi mult mai capabile să furnizeze servicii educaționale mai atractive, adecvate și adresate copiilor cu nevoi speciale.

 

 

 

Galerie Foto